Belevenissen op De Katapult en meer...! - Reisverslagen van Martine vanMartine Dalen - WaarBenJij.nu Belevenissen op De Katapult en meer...! - Reisverslagen van Martine vanMartine Dalen - WaarBenJij.nu
Belevenissen op De Katapult en meer...!

Mijn visie
“Ik wil getraind worden, omdat ik als zendeling (in het buitenland) wil werken met weeskinderen. Ik wil deze kwetsbare kinderen bereiken met de liefde van Jezus.”
Mijn zendingsreis in 2012 naar Curaçao was onderdeel van mijn voorbereiding. Hier heb ik geleerd hoe ik met een team een crisisopvang voor kinderen kan opzetten.
Nu ervaar ik dat ik De Katapult nodig heb voor verdere training. Daarom heb ik m'n baan opgezegd. Op deze school in Den Helder word ik toegerust om uit te reiken naar de grootste doelgroep van de wereld: kinderen in nood & leer ik hoe ik ze kan bereiken met het evangelie.
Deze gaat 9 september a.s. van start. Doordeweeks woon ik intern op De Katapult.

Word jij enthousiast van mijn visie? Dan wil ik jou de gelegenheid geven om deel uit te maken van mijn visie, met de middelen die God jou gegeven heeft!
Dat kan door je vriendschap, door je aan te melden voor de gebedsmail (1 x per maand), door een leuk kaartje te sturen naar De Katapult (Annie Romein-Verschoorlaan 11, 1784 NZ DEN HELDER) of door een financiële bijdrage via 4501591 t.n.v. Stichting De Katapult o.v.v. Martine van Dalen.